ប័ណ្ណអេធីអឹម

ប័ណ្ណអេធីអឹម គឺជាប័ណ្ណប្លាស្ទិករបស់ធនាគារ ដែលមិនមានលក្ខណៈផ្ទាល់ខ្លួន ឬជាប័ណ្ណដែលមិនមានបោះពុម្ពឈ្មោះអតិថិជនលើប័ណ្ណ ត្រូវបានភ្ជាប់ជាមួយគណនីរបស់អតិថិជនដែលស្នើសុំ ដើម្បីពិនិត្យមើលសមតុល្យគណនី ដកសាច់ប្រាក់ និងសេវាកម្មទូទៅរបស់ធនាគារ។

ប័ណ្ណអេធីអឹម

  • អាចធ្វើប្រតិបត្តិការដកប្រាក់បាន រហូតដល់ ២០.០០០ដុល្លារក្នុងមួយថ្ងៃពីទូអេធីអឹម របស់ធនាគារ អេស ប៊ី អាយ លី ហួរ ។
  • អាចធ្វើប្រតិបត្តិការដាក់ប្រាក់ជាមួយទូអេធីអឹមរបស់ធនាគារ អេស ប៊ី អាយ លី ហួរ។
  • អាចធ្វើប្រតិបត្តិការដកប្រាក់ជាមួយ​ទូអេធីអឹមដែលមានស្លាក​សញ្ញា​ CSS បានគ្រប់ទីកន្លែង។
  • ពិនិត្យមើលរបាយការណ៍សាច់ប្រាក់ ត្រួតពិនិត្យសមតុល្យ និងសេវាផ្សេងៗទៀត។
ល.រ កម្រៃសេវា ចំនួនដង តម្លៃ (ដុល្លាអាមេរិក)
ថ្លៃសេវាប្រចាំឆ្នាំ -​ ប័ណ្ណចម្បង ប្រចាំឆ្នាំ ឥតគិតថ្លៃ
ថ្លៃប័ណ្ណខូច (បាត់បង់ / លួច) ក្នុងមួយដង $៥
លេខកូដសម្ងាត់ (ស្នើសុំពីកម្មវិធីទូរសព្ទ) ក្នុងមួយប័ណ្ណ ឥតគិតថ្លៃ
ថ្លៃពិនិត្យសមតុល្យជាមូយ ធនាគារផ្សេងទៀត ក្នុងមួយដង យោងទៅតាម CSS កំណត់
ប្រព័ន្ធផ្សេង CSS / LHPP ថ្លៃសេវាផ្សេងៗគ្នា
ដែនកំណត់ប្រតិបតិ្តការ ដកប្រាក់ ក្នុងមួយថ្ងៃ $២០.០០០ យោងទៅតាម CSS កំណត់
ដែនកំណត់ប្រតិបត្តិការ ដកប្រាក់ លើអេធីអឹម ធនាគារ អេស ប៊ី អាយ លី​ ហួរ

ក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ ឬ ៤០ សន្លឹក

$៤.០០០
ដែនកំណត់ប្រតិបត្តិការដកប្រាក់តាមបញ្ជរ ក្នុងមួយថ្ងៃ អាស្រ័យលើសមតុល្យដែលមាន
ដែនកំណត់ប្រតិបត្តិការ ទិញទំនិញ ក្នុងមួយថ្ងៃ យោងទៅតាម CSS កំណត់
១០ ចំនួនប្រតិបត្តិការ ទិញទំនិញ ក្នុងមួយថ្ងៃ យោងទៅតាម CSS កំណត់
១១ ចំនួនប្រតិបត្តិការ ដកសាច់ប្រាក់ ក្នុងមួយថ្ងៃ យោងទៅតាម CSS កំណត់
១២ ការដកសាច់ប្រាក់ / សាច់ប្រាក់បុរេប្រទាននៅលើ អេធីអឹម អេស ប៊ី អាយ លី ហួរ ក្នុងមួយដង ឥតគិតថ្លៃ
១៣ ការដកសាច់ប្រាក់ / សាច់ប្រាក់បុរេប្រទាន នៅធនាគារផ្សេង ក្នុងមួយប្រតិបត្តិការ យោងទៅតាម CSS កំណត់
១៤ រយៈពេលប័ណ្ណផុតកំណត់ ក្នុងមួយប័ណ្ណ ៥ ឆ្នាំ
១៥ ការជូនដំណឹងតាមរយៈ SMS​ ឬអ៊ីមែល ក្នុងមួយដង ឥតគិតថ្លៃ
១៦ ប្រភេទប្រតិបត្តិការ ការដកសាច់ប្រាក់ / ការទិញទំនិញ (យោងទៅតាម CSS កំណត់)

សូមអញ្ជើញមកកាន់សាខារបស់ធនាគារ ដែលនៅជិតអ្នកបំផុត ហើយក្រុមការងាររបស់យើងខ្ញុំនឹងស្វាគមន៍យ៉ាងកក់ក្តៅ និងជួយអ្នកក្នុងការស្នើសុំប័ណ្ណ​។
ឬសូមទំនាក់ទំនងមកយើងខ្ញុំក្នុង ២៤/៧ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែមតាមរយៈ៖

  • ទូរសព្ទ៖ (+៨៥៥) ៩៨០​ ៨៨៨
  • អ៊ីម៉ែល៖ [email protected]

ស១ ៖ តើការទិញទំនិញអនឡាញតាមវីសាមានសុវត្ថិភាពយ៉ាងដូចម្តេច?

៖ វីសាបានបង្កើតកម្មវិធីដែលជួយបញ្ជាក់អត្តសញ្ញាណរបស់អ្នកនៅពេលអ្នកទិញទំនិញតាមអនឡាញ។   អ្នកមិនចាំបាច់ទាញយកអ្វីផ្សេង ឬដំឡើងកម្មវិធី ឬចុះឈ្មោះគណនីរបស់អ្នកនោះទេ។  ក្នុងអំឡុងពេលនៃការទិញទំនិញតាមអនឡាញពី   កុំព្យូទ័រ   ទូរសព្ទចល័ត   ឬឧបករណ៍ឌីជីថលផ្សេងទៀតអ្នកអាចនឹងត្រូវបានណែនាំតាមរយៈការត្រួតពិនិត្យបន្ថែម ដើម្បីផ្ទៀងផ្ទាត់អត្តសញ្ញាណរបស់អ្នកដែលជួយឱ្យយើងប្រាកដថាអ្នកគឺជាម្ចាស់ប័ណ្ណ និងការពារអ្នកបានកាន់តែប្រសើរពីការក្លែងបន្លំ។ នេះជាមធ្យោបាយមួយ ដែលធនាគារ អេស ប៊ី​ អាយ លី ហួរ និងវីសាបានសហការគ្នាដើម្បីសុវត្ថិភាពគណនីរបស់អ្នក។

ស២៖ តើអ្វីជាអត្ថប្រយោជន៍សម្រាប់អតិថិជន?

ច៖ តាមរយៈកម្មវិធីនេះ អ្នកមានស្រទាប់ការពារបន្ថែមដែលការពារ ការប្រើប្រាស់ប័ណ្ណវីសារបស់អ្នកដោយមិនមានការអនុញ្ញាតនៅពេលទិញទំនិញតាមអនឡាញ។ សេវាកម្មនេះជួយយើងឱ្យដឹងថាអ្នកពិតជាម្ចាស់ប័ណ្ណ ហើយសំខាន់បំផុតវាការពារអ្នកពីការក្លែងបន្លំ។

ស៣៖ តើព័ត៌មានផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ខ្ញុំមានសុវត្ថិភាព និងការការពារដែលឬទេ?

ច៖ បាទ/ចាស ព័ត៌មានរបស់អ្នកគឺ [បញ្ចូលភាសាសុវត្ថិភាពជាក់លាក់ ពោលគឺបញ្ជូនដោយប្រើកម្រិតខ្ពស់នៃការអ៊ិនគ្រីប និងត្រូវបានរក្សាទុកនៅលើម៉ាស៊ីនមេដែលមានសុវត្ថិភាព]។

ស៤៖ តើសេវាកម្មវីសានេះខ្ញុំត្រូវចំណាយអ្វីខ្លះ?

ច៖ មិនមានការចំណាយទាក់ទងនឹងសេវាកម្មនេះទេ។

ស៥៖ តើខ្ញុំនឹងដឹងដោយរបៀបណាប្រសិនបើការទិញតាមអនឡាញរបស់ខ្ញុំមានស្រទាប់ការពារបន្ថែមនេះ?

ច៖ សេវាកម្មនេះនឹងដំណើរការដោយស្វ័យប្រវត្តិនៅពេលទូទាត់ប្រាក់តាមហាងអនឡាញដែលបានចូលរួមជាមួយវីសា ។ សូមចងចាំថា មិនចាំបាច់ទាញយកអ្វីទាំងអស់ ឬដំឡើងកម្មវិធី ឬចុះឈ្មោះសម្រាប់គណនីដើម្បីទទួលបានស្រទាប់ការពារបន្ថែមនេះ។ អ្នក​អាច​នឹង​ត្រូវ​បាន​រំលឹក​ម្តងម្កាល​នៅ​ពេល​ចាក​ចេញ​ដើម្បី​ផ្ទៀងផ្ទាត់​អត្តសញ្ញាណ​របស់​អ្នក ប៉ុន្តែ​នេះ​គឺ​ដើម្បី​ធានា​ថា​អ្នក​ជា​អ្នក និង​ការពារ​អ្នក​ពី​ការ​ក្លែង​បន្លំ។ ជាចុងក្រោយ ប្រសិនបើអ្នកឃើញផ្លាកសញ្ញា Visa Secure ខាងក្រោមនៅលើគេហទំព័ររបស់ពាណិជ្ជករអនឡាញដែលចូលរួម នោះក៏បង្ហាញពីការប្រើប្រាស់សេវាកម្មនេះផងដែរ។

ស៦៖ តើខ្ញុំនៅតែអាចប្រើប័ណ្ណវីសា អេស ប៊ី អាយ លីហួរ របស់ខ្ញុំនៅពាណិជ្ជករអនឡាញដែលមិនបានចូលរួមក្នុងកម្មវិធីនេះបានទេ?

ច៖ បាទ/ចាស ប័ណ្ណ អេស ប៊ី អាយ លីហួរ របស់អ្នកនឹងបន្តដំណើរការដូចធម្មតា ប្រសិនបើពាណិជ្ជករមិនចូលរួមក្នុងកម្មវិធីនេះ។ ប្រតិបត្តិការរបស់យើងនឹងនៅតែត្រូវបានការពារដោយស្រទាប់ជាច្រើន និងគ្មានការទទួលខុសត្រូវសម្រាប់ការទិញក្លែងបន្លំ។

ស៧៖ តើខ្ញុំអាចប្រើប័ណ្ណឥណទាន និងឥណពន្ធបានទេ?

ច៖ នៅពេលអ្នកទិញទំនិញរួចរាល់ សូមបន្តទៅកាន់ទំព័របង់ប្រាក់របស់ពាណិជ្ជករ។ នៅពេលអ្នកបញ្ចប់ប្រតិបត្តិការ អ្នកអាចនឹងត្រូវបានជម្រុញឱ្យផ្ទៀងផ្ទាត់អត្តសញ្ញាណរបស់អ្នក ប្រសិនបើការផ្ទៀងផ្ទាត់បន្ថែមត្រូវបានទាមទារ។ វាមានសារៈសំខាន់ណាស់ក្នុងការប្រុងប្រយ័ត្នជាពិសេសនៅពេលដែលប័ណ្ណរបស់អ្នកមិនមានវត្តមាន។ ជំហាន​ផ្ទៀងផ្ទាត់​បន្ថែម​នេះ​ជួយ​ធានា​ថា​អ្នក​ដែល​ប្រើ​ប័ណ្ណ​របស់​អ្នក​គឺ​ជា​អ្នកផ្ទាល់។

ស៨៖ តើមានអ្វីកើតឡើងនៅពេលខ្ញុំទិញទំនិញរួចរាល់?

ច៖ នៅពេលអ្នកទិញទំនិញរួចរាល់ សូមបន្តទៅកាន់ទំព័របង់ប្រាក់របស់ពាណិជ្ជករ។ នៅពេលអ្នកបញ្ចប់ប្រតិបត្តិការ អ្នកអាចនឹងត្រូវបានជម្រុញឱ្យផ្ទៀងផ្ទាត់អត្តសញ្ញាណរបស់អ្នក ប្រសិនបើការផ្ទៀងផ្ទាត់បន្ថែមត្រូវបានទាមទារ។ វាមានសារៈសំខាន់ណាស់ក្នុងការប្រុងប្រយ័ត្នជាពិសេសនៅពេលដែលប័ណ្ណរបស់អ្នកមិនមានវត្តមាន។ ជំហាន​ផ្ទៀងផ្ទាត់​បន្ថែម​នេះ​ជួយ​ធានា​ថា​អ្នក​ដែល​ប្រើ​ប័ណ្ណ​របស់​អ្នក​គឺ​ជា​អ្នកផ្ទាល់។

ស៩៖ ប្រសិនបើខ្ញុំជួបប្រទះការផ្ទៀងផ្ទាត់បន្ថែមនេះ តើការត្រួតពិនិត្យបន្ថែមនឹងទៅជាយ៉ាងណា?

ច៖ អេស ប៊ី អាយ លី ហួរ មានឧបករណ៍មួយចំនួនដែលអាចជួយផ្ទៀងផ្ទាត់អត្តសញ្ញាណរបស់អ្នក ដូចជាលេខសម្ងាត់តែម្តង ឬជីវមាត្រ។ ប្រសិនបើអ្នកជួបប្រទះជំហានបន្ថែមនេះ គ្រាន់តែធ្វើតាមការណែនាំនៅលើអេក្រង់របស់អ្នក ដើម្បីផ្ទៀងផ្ទាត់អត្តសញ្ញាណរបស់អ្នក។

ស១០៖ ខ្ញុំឃើញស្លាកសញ្ញាវីសានៅពេលខ្ញុំកំពុងពិនិត្យបន្ថែម តើនេះនិយាយអំពីអ្វី?

ច៖ ប្រសិនបើអ្នកជួបប្រទះនឹងជំហានផ្ទៀងផ្ទាត់បន្ថែមនេះ វីសាជួយបញ្ជូនព័ត៌មានដែលកំពុងចែករំលែករវាងពាណិជ្ជករ និងពួកយើង។ និមិត្តសញ្ញាវីសាគឺនៅទីនោះ ដើម្បីផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវទំនុកចិត្តថាការបញ្ជូនមានសុវត្ថិភាព។